
Сьогодні відбувся онлайн-вебінар для представників органів державної влади та місцевого самоврядування Івано-Франківської області, присвячений функціонуванню Реєстру збитків, завданих агресією російської федерації проти України.
Участь у заході взяли в.о. директора департаменту розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Роман Дунич та працівники структурного підрозділу, а також департаменту соціальної політики обласної державної адміністрації.
У центрі уваги — мандат, функції та категорії заяв, які можуть подавати постраждалі особи й громади.
Під час вебінару розглянули такі ключові питання:
- нормативно-правові засади створення та роботи Реєстру
- категорії збитків, що підлягають компенсації
- порядок збору та подання документів для внесення інформації до Реєстру
- механізми міжнародного співробітництва у сфері відшкодування
- можливість подання заяв місцевими та регіональними органами влади
- подання заяв через веб-портал «Дія» у категорії А.1.1
Учасники заходу отримали актуальну правову інформацію, отримали змогу підвищити обізнаністт фахівців та визначити практичні кроки для ефективного застосування інструментів компенсації збитків, завданих війною.